1. SMM маманы

Негізгі міндеттері:

  • Instagram, ВКонтакте, Facebook және т.б. әлеуметтік желілерде компанияның брендін ілгерілету үшін SMM-стратегияларды әзірлеу және енгізу.
  • Компания қызметтеріне әлеуметтік желілер аудиториясының адалдығын арттыру.
  • Қоғамдастықтарды дамыту, аудиторияның тартымдылығы мен белсенділігін арттыру: контент-жоспар жазу, посттарды жылжыту, конкурстар өткізу, комментарийлерді модерациялау, хат алмасу.
  • Таргеттелген жарнаманы баптау.
  • Копирайтерлермен, дизайнерлермен және бағдарламашылармен өзара іс-әрекет жасау.
  • Тиімділікті талдау және есептілікті жүргізу.
  • Арна бойынша құжат айналымы мен шоттарды бақылау
  • Арнаның бюджетін басқару. Шығасыларды жоспарлау, келісу, бақылау және оңтайластыру.
  • KPI орындау.

2. Контент-маркетинг бойынша маман

Негізгі міндеттері:

  • Нысаналы аудиторияның маркетингтік стратегиясы мен қажеттіліктеріне сәйкес контент-жоспар құру.
  • Компанияның сайттары мен пабликтеріне арналған ақпараттық контентті дайындау.
  • Сіндеттер қою және автор-фрилансерлердің жұмысын бақылау.
  • Ақпараттық материалдарды компанияның сайттарына орналастыру.
  • Мақалаларды бөлу үшін тақырыптық топтар мен сайттарды іріктеу.
  • Арнаның бюджетін басқару. Шығасыларды жоспарлау, келісу, бақылау және оңтайландыру.
  • Арна бойынша құжат айналымы мен шоттарды бақылау
  • Тиімділікті талдау және есептілікті жүргізу.

3. Директ-маркетинг бойынша маман

Негізгі міндеттері:

  • E-mail, push, sms, мессенджерлер, триггерлер және т.б. арналары бойынша Direct-маркетингтің клиенттерімен байланыс жасау және адалдықты басқару.
  • Стратегияны әзірлеу және іске асыру, жіберілімдерді автоматтандыру, хаттар тізбегін құру.
  • Контент-менеджермен, дизайнермен және бағдарламашылармен өзара іс-әрекет жасау.
  • Жазылушылар базасымен жұмыс (қалыптатыру, сегменттеу, қайта белсендіру, тазалау)
  • Сату жоспарын орындау.
  • Арнаның бюджетін басқару. Шығасыларды жоспарлау, келісу, бақылау және оңтайластыру.
  • Есептілікті талдау және жүргізу.
  • Арна бойынша құжат айналымы мен шоттарды бақылау

4. Мәнмәтіндік жарнама бойынша маман

  • Яндекс.Директ, Google Ads жүйелерінде мәнмәтіндік жарнаманы жүргізу. (дайындау, іске қосу, оңтайландыру, масштабтау, жарнамалық науқандардың тиімділігін күнделікті бақылау және талдау).
  • Сату жоспарын орындау.
  • “Мәнмәтіндік бағдарлама” бюджетін басқару. Шығасыларды жоспарлау, келісу, бақылау және оңтайластыру.
  • Жарнамалық науқандарды жүргізу туралы есептілікті жүргізу.
  • Арна бойынша құжат айналымы мен шоттарды бақылау

5. Интернет-маркетолог

Негізгі міндеттері:

  • Маркетингтік белсенділік жоспарын әзірлеу және жүргізу.
  • Адалдық бағдарламасын құру.
  • Сайттардың пайдалану ыңғайлылығын арттыру, пайдаланушы тәжірибесін жақсарту, клиенттердің адалдығын арттыру, компания өнімдерінің сатылымын өсіру мақсатында компанияның сайттарына арналған UX-стратегиясын әзірлеу, іске асыру және талдау.
  • Клиенттің, нысаналы аудиторияның портретін қалыптастыру.
  • Контент-менеджермен, дизайнермен және бағдарламашылармен өзара іс-әрекет жасау.
  • Есептілікті талдау және жүргізу.
  • Құжат айналымы мен шоттарды бақылау.